Home / Alimentatie / Afla acum, de ce trebuie sa introduci in dieta ta semintele de in

Afla acum, de ce trebuie sa introduci in dieta ta semintele de in

Tu ai introdus semintele de in in dieta ta? Daca nu ai facut acest lucru si nu ai probleme de sanatate, adauga semintele de in in dieta ta zilnica si in felul acesta vei preveni multe boli.

Daca prezinti unul sau mai multe dintre simptomele sau afectiunile urmatoare, atunci este posibil sa ai nevoie de mai multi acizi grasi esentiali, din alimente sanatoase cum ar fi semintele de in.

Simpome si boli unde se semnaleaza deficitul de acizi grasi esentiali:

-piele uscata,

-probleme cu greutatea,

-o dieta saraca in grasimi,

-pierderi de sarcina,

-buze crapate,

-piele aspra,

-tensiune premenstruala,

-ameteala,

-psoriazis,

-eczeme,

-pierderi de memorie,

-capacitate slaba de concentrare,

-confuzie,

-constipatie,

-raceli constante,

-par uscat si fragil,

-probleme ale ficatului,

-infertilitate.

Daca aveti intre unul si cinci dintre simptomele sau afectiunile de mai sus, este posibil sa aveti o deficienta slaba de acizi grasi esentiali.

Daca aveti intre 6 si 15 dintre simptomele sau afectiunile de mai sus, atunci este posibil sa aveti o deficienta moderata de acizi grasi esentiali.

Consumand in mod regulat seminte de in, constipatia este eliminata

Semintele de in repezinta cea mai eficienta forma de acizi grasi esentiali, deoarece contin cele mai mari cantitati de omega 3 si omega 6 intr-un echilibru biochimic perfect. Aceasta forma de acizi grasi esentiali intareste imunitatea si curata arterele. Este excelent pentru tonifierea intestinelor si reglarea tranzitului normal. Inul hraneste splina, pancreasul si lubrefiaza colonul.

Pentru ce sunt bune semintele de in? Exista cura de detoxifiere cu seminte de in? A slabit cineva cu seminte de in? Tu ai mancat seminte de in cu iaurt? Daca nu ai facut acest lucru pana acum, poate de acum incolo incepi o dieta cu seminte de in si iti va aduce numeroase beneficii pentru sanatate.

Semintele de in, remediul naturist ideal pentru sindromul premenstrual

Inul in combinatie cu uleiul de primula de seara si ulei de limba mielului (bogat in acizi gama-linoleici) indeparteaza durerile de sani si toate neplacerile cauzate de sindromul premenstrual.

Semintele de in previn aparitia cancerului de san

Inul reprezinta o sursa de lignani si isoflavonoide (substante cu puternica actiune anticancerigena)

Slabiti, consumand seminte de in  si ulei de in!

Semintele de in contin grasimi sanatoase, necesare pentru scaderea in greutate, diminuarea colesterolului, intarirea sistemului imunitar si chiar hranirea organelor reproducatoare, a pielii, a parului si a tesutului osos, lubrefiindu-ne in mod natural organismul. Pe langa grasimile sanatoase, inul este o sursa extraordinara de proteine de calitate si de fibre. Fibrele de buna calitate reprezinta un ingredient esential pentru evitarea constipatiei, diverticulitei, tulburarilor colonului, colitei, hemoroizilor, hipertensiunii, problemelor legate de greutate, afectiunilor cardiace, toate aceste boli ale timpurilor moderne, agravate de lipsa fibrelor si de alegerile dietetice nepotrivite. Daca te-am convins ca  aceasta combinatie semintele de in – slabire functioneaza perfect, atunci nu ezita si pregateste-ti meniul astfel incat sa includa aceste grasimi vegetale atat de sanatoase.  Citeste aici despre beneficiile consumului de fibre in cura de slabire.

Preveniti aparitia  infarctului consumand in mod regulat seminte de in sau ulei de in

Alimentele bogate in acizi alfa-linoleici (omega 3), pot ajuta la prevenirea bolilor coronariene. O dieta ce are inclusa in mod regulat alimente cu in sau cu nuci, cereale, arahide, seminte de floarea soarelui  are un efect benefic asupra reactivitatii trombocitelor in cazul bolilor de inima. Aglomerarea trombocitelor este asociata cu infarctul. Daca suferim de afectiuni cardiovasculare sau avem antecedente in familie, atunci semintele de in ar trebui sa reprezinte un adaos negresit in dieta zilnica. Afla aici totul despre quinoa, cum se foloseste si ce beneficii aduce sanatatii noastre si alcatuieste dieta potrivita care sa contina seminte de in, quinoa, fructe si legume.

Concluzia : consumati seminte de in si veti fii mai sanatosi! Acizii grasi esentiali din semintele de in intervin in toate procesele importante din organism, cum ar fi procesul inflamator, procesul de vindecare si refacere, sistemul imunitar, circuite neuronale din creier, sistemul digestiv si reproducator, sistemul cardiovascular, termostatul corpului si mecanismul de pierdere a caloriilor. Ca sa ai un organism sanatos nu uita cat de importanta este detoxifierea si regenerarea ficatului cu ceaiuri si alte remedii naturiste.



loading...


About Camelia

Check Also

Cum slabesti fara sa te infometezi

Slabeste rapid fara sa te infometezi

Vrei sa slabesti rapid fara dieta si sport? Atunci, citeste aici despre combinarea corecta a …