Home / Alimentatie / Slabeste rapid fara sa te infometezi

Slabeste rapid fara sa te infometezi

Vrei sa slabesti rapid fara dieta si sport? Atunci, citeste aici despre combinarea corecta a alimentelor pe intelesul tuturor si kilogramele in plus se vor topi pur si simplu. Combinarea corecta a alimentelor ne poate aduce multiple beneficii sanatatii, printre care digestia usoara, fara balonari, fara bolborisme si deranjament stomacal. Sa nu uitam ca atunci ca atunci cand respectam  combinarea corecta a  alimentelor facem de fapt un prim pas pentru a elimina kilogramele in plus.Citeste aici: Cum sa combini alimentele corect pentru a avea o digestie usoara.

Am auzit de mai multe ori de la prietene ca au slabit fara dieta si am inceput sa fac mici investigatii pentru a le afla secretul. Si eu vreau sa slabesc rapid 15 kg dar sa vedem ce trebuie sa fac ca sa slabesc din burta fara sa ma infometez si fara sa stau toata ziua la sala de fitness. Cum eu vreau sa slabesc rapid intr-o saptamana sunt sigura ca si tu vrei acest lucru fara diete drastice sau diete cu alimente permise care nu sunt pe gustul tau. Deschide aici: Am slabit fara dieta.

Slabeste rapid 10 kg fara sa te infometezi si sa te epuizezi! Slabeste rapid fara dieta si sport, dar tine cont atunci cand combini alimentele (nu oricum si oricat)-un truc atat de simplu si kilogramele in plus dispar ca prin minune.

Cum sa combin alimentele astfel incat sa slabesc rapid ?

Pentru a avea o absorbtie intestinala fara gaze si fermentatii, se recomanda ca alimentele sa fie consumate separat unele de altele. De exemplu, daca amidonul ajunge nedigerat incepe sa fermenteze pe fondul digerarii carnii si incep sa apara simptomele neplacute caracteristice unui episod de indigestie: crampe, gaze, bolborisme, colici. Deschide aici: Cum scapam rapid de indigestie cu remedii naturiste.

Inainte de a vedea asocierile recomandate si nerecomandate (fie ca doriti sa slabiti sau nu), trebuie sa cunoasteti faptul ca alimentele au timpi diferiti de digestie si de aceea apar incompatibilitati la asocierea lor. De exemplu:

-Au o digestie rapida legumele verzi si painea neagra deoarece nu au multe proteine, lipide, amidon sau acizi.

-Nucile se digera greu deoarece contin grasimi si proteine.

-Grasimile incetinesc digestia altor alimente.

-Zaharul (fructoza din fructe)  este asimilat direct in sange. Daca vrei sa slabesti, evita alimentele dulci, cu faina rafinata sau de cofetarie  in favoarea celor fara zahar, cu faina integrala si facute in casa. Deschide aici: 10 Sfaturi pentru a slabi cu placere.

-Amidonul are timpul de digestie mai lung de cat cel al zaharului. El suporta actiunea enzimelor salivare si pancreatice, apoi a maltozei intestinale pentru a se transforma in zahar.

-Fructele acide au timpi lungi de digestie pentru ca organismul trebuie sa neutralizeze acizii.

Sa vedem impreuna care sunt asociereile recomandate si cele pe care trebuie sa le evitam. Daca vrei totusi o dieta de slabit care sa respecte combinarea alimentelor si in care nu te infometezi deschide aici: Dieta Rina, regim de slabit.

Cum combinam proteinele (carnea)?

Asociere proteina slaba-acid slab (lapte batut, iaurt) este recomandata deoarece ambele au timp scurt de digestie, mai exact se digera rapid.

Asocierea proteina grasa-acid tare (lamai, portocale) este incompatibila deoarece aciditatea impiedica digestia proteinei grase care este chiar ea greu digerabila.

Asocierea proteina-apa este compatibila cu conditia ca apa sa fie consumata in cantitati mici ca sa nu dilueze prea mult sucurile digestive si sa intarzie in felul acesta digestia.

Asocierea proteina-grasime este semicompatibila, deoarece aceasta combinatie de alimente depinde foarte mult de cantitatea de grasime asociata. Grasimile inhiba sucul gastric, in timpul digerarii proteinelor.

Cea mai intalnita combinatie de alimente este asocierea proteine-legume verzi, deoarece acizii din carnea putin pregatita pot fi neutrazilzati cu usurinta de legume nefainoase, adica legume fara amidon ( vegetale verzi, salate, verdeturi) crude sau preparate, consumate in acelasi timp la masa.

Cum combinam amidonul ( legume cu amidon)?

Asocierea legume cu amidon (cereale, cartofi) cu acid ( otet, lamaie) sau cu proteine ( carne), zahar, lapte nu este recomandata sub nicio forma.

Asocierea amidon-apa este compatibila, de aceea auzim adeseori recomandarea de a bea un pahar cu apa cu 30 de minute inainte de masa. Daca avem la masa doar amidon, fara salate si legume verzi care pot sa contina si ele apa, atunci se bea putina apa care va ajuta procesul digestiei.

Asocierea amidon cu grasimi( de exemplu paine cu unt sau cartofi cu ulei) poate fi recomandata dar trebuie sa stiti ca nu apar gaze dar digestia dureaza mai mult.

Asocierea amidon legume-verzi este recomandata. Alimentele fierte ce contin amidon trebuie consumate singure sau cu vegetale cu celuloza moale.

Dupa consumarea unor alimente acide, precum fructele, lasati sa treaca 30 de minute pana sa consumati alimente cu amidon. Salatele de cruditati cu amidon precum orezul sau cartofii trebuie consumate fara adaos de suc de lamaie sau otet deoarece digestia este blocata iar organismul va cheltui multa energie pentru a reduce acizii din fructe (lamai). Timpii de digestie ai celor doua alimente sunt diferiti: fructele acide (lamaile) au timp mic iar alimentele ce contin amidon au timp lung, iar aceasta asociere conduce la fermentatia amestecului amidon-acid.

Zaharul-asocieri pro si contra

Asocierea zahar-sare nu este deloc recomandata, deoarece se produc dezechilibre in echilibrul hidric, ambele retinand apa. Deci, evitam daca putem acesta combinatie care ne conduce rapid spre ingrasare, retetie de apa, celulita, edeme. Dechide aici: Celulita- cauze si tratament naturist facut acasa.

Asocierea zahar-legume verzi sau zahar-grasimi este semicompatibila din cauza timpilor de digestie diferiti.

Asociere zahar-acid ( lamaie cu zahar) este incompatibila, deoarece este nevoie ca acidul continut de lamai sa fie neutralizat, iar zaharurile sunt retinute si in felul acesta apare fermentatia cu formare in stomac si intestine de produsi secundari ai digestiei, precum alcoolul etilic. Deci, daca doriti sa slabiti rapid consumati apa cu lamaie fara zahar, dimineata pe stomacul gol. Deschide aici: Beneficiile consumului de apa cu lamaie in cura de slabire.

Asocierea zaharurilor simple cu alte alimente nu este recomandata, deoarece aceste zaharuri (glucoza, fructoza, levuloza, galactoza continuta de fructe sau lapte ) au o absorbtie rapida, iar in combinatie cu alte alimente sunt retinute in intestin, aparand astfel fermentatia. Intr-o concluzie, sucurile de fructe sau fructele trebuie consumate separat. Deschide aici: Dieta rapida de slabit-dieta cu mere

Asocierea zahar-proteine slabe (care se digera rapid) este semicompatibila si putem spune ca este chiar nerecomandata atunci cand avem proteine cu continut de grasime ridicat.

Cum asociem leguminoasele? Sa nu uitam ca leguminoasele (fasole uscata, linte, soia, mazare) contin atat glucide cat si proteine, de aceea se recomanda sa le consumam cu moderatie deoarece se digera greu, dar avem si o veste buna: se comporta foarte bine atunci cand le asociem doar cu legumele.

Digestia pepenilor verzi si galbeni  Vine vara, iar pepenii sunt nelipsiti din meniul zilnic. Cum se digera cel mai usor pepenii? Pepenii galbeni si verzi isi incep digestia din intestin, de aceea se recomanda sa nu-i asociem cu niciun aliment sau fruct pentru a evita fermentatia. Nu uitati ca pepenii trebuie sa se consume cu o ora inainte de alte alimente. Deschide aici: Cura drastica de slabire rapida cu pepene galben

Cum asociem grasimile?

Asocierea grasimi-legume verzi este compatibila.

Asocierea grasimi-apa este compatibila.

Asocierea grasimi-acid este semicompatibila.

Asocierea grasimi-grasimi este semicompatibila si greu digerabila.

About Camelia

Check Also

Dieta Dukan eficienta si rapida

Dieta Dukan, regim de slabit rapid si eficient al vedetelor

Dieta Dukan este un regim de slabit rapid si eficient care si-a castigat in timp …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *